Bioasli






KAMARSUTRA

WildKETAT
CoolPADAT
WhistleMANTAP
Big GrinTEGANG
WowMELICIN DAN MENYEGARKAN KULIT
SmileSERBAGUNA
SEBOTOL RM 50.00
Hubungi segera=Puan ZA 0126481703








Waktu Guna

 
 
Langkah 1:-
Isteri disyorkan menggunakan Losyen KamarSutera 1 atau 1/2 jam sebelum bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup (grip). Manakala aroma herba yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenangkan kepada bau yang lebih memberahikan.
 
Langkah 2:-
Ketika hendak bersama, sapukan lagi sekali Losyen KamarSutera di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura keghairahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.
 
 

Cara Penggunaan


Sapu Losyen KamarSutera ke bahagian tepi faraj. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan pintu faraj dan agar ia melekit diantara pintu faraj. Sebaiknya lumur pada keseluruhan faraj. Selain itu, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati di sekitar faraj mahupun di kulit dan jika ia disapukan di kawasan berkenaan, kulit akan bertambah licin.
 
Nota : Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, sapukan losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut, setelah 2 jam (kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih (kurang kedut). Ini membuktikan Losyen KamarSutera ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.

Kelebihan

Selain ia dapat mengecutkan/grip pada bahagian pintu faraj, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.
Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan.

Lain-lain Kegunaan

Menghilangkan Kedut




Anda boleh juga menggunakan Losyen Kamar Sutera ini di mana-mana bahagian pada anggota badan untuk menegangkan kulit dan menghilangkan kedut seperti di bahagian dahi muka, bawah kelopak mata, siku dan belakang jari.

Menegangkan Kulit





Losyen KamarSutera ini juga boleh digunakan sebagai penegang payu dara, caranya sapukan rata pada bahagian berkenaan dan biarkan sehingga kering .
 
 Nota : Losyen KamarSutera ini diformulasi khas supaya tidak merbahaya jika termakan.



Produk bioasli adalah produk kesihatan berasaskan bahan semulajadi tanpa bahan kimia,sangat berguna untuk kita menjaga kesihatan,serta baik untuk diri dan keluarga....


Difinasi Minyak Kelapa Dara

Minyak kelapa dara bermaksud, minyak yang dikeluarkan dari buah kelapa cukup matang melalui proses khas dengan tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa yang terdapat  di dalam buah kelapa tersebut 

MINYAK KELAPA DARA ASLI (PURE) –VCOP
Diproses secara semulajadi tanpa haba dan kimia lain. Terdapat sekurang-kurangnya 9 jenis asid lemak (Medium Chain Fatty Acids) iaitu asid caproic, caprylic, capric, lauric, myristic, stearic, oleic dan linoleic. Kajian sains menunjukkan ianya amat berguna untuk kesihatan manusia sama ada bayi, kanak-kanak, dewasa warga tua lelaki atau wanita. Sesuai diminum, disapu pada kulit seluruh badan, boleh dijadikan minyak rambut atau boleh digunakan semasa bersama hubungan suami isteri dengan melumurkannya ke seluruh badan.
KANDUNGAN:
100% - Minyak Kelapa Dara
Fat types and Its %
150g
100%
Saturated
138g
92%
Monounsaturated
9g
6%
Polyunsatured
3g
2%
Natrition Fact :
Unit
per150ml
Total sugar
g
0.0
Carbohydrate
g
0.0
Energy
g
0.0
Protein
g
0.0
Cholesterol
g
0.0
Fat
g
150
Fatty Acid Component %
% w/w
C6
1.35
C8
9.87
C10
7.00
C12
49.81
C14
18.00
C16
6.85
C18
2.36
C18-1
4.30
C18-2
0.53

sila tonton testimoni ini yg telah berjaya memulihkan penyakit kanak2 ini yang terkena jangkitan kulat.terbukti berkesan......
anda boleh mendapatkan produk yg anda ingini serta senarai Produk Bioasli SILA KLIK DISINI hubungi melalui telefon @ e-mail saya seperti yg tertera di wesite tersebut.produk akan dihantar selepas pembayaran disahkan.penghantaran produk akan mengambil masa 1-2 hari bergantung pada tempat....




No comments:

Post a Comment